در پي استمرار توطئه‌هاي کفر جهاني عليه دنياي اسلام و قرآن‌سوزي يك كشيش آمريكايي، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با صدور اطلاعيه‌اي، جسارت‌هاي مكرر نسبت به ساحت مقدس قرآن كريم را كه با پشتيباني و تحريک سردمداران آمريكايي و صهيونيستي صورت گرفته است، شديداً محكوم كرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ، در این اطلاعیه آمده است: موج جديد مقابله سردمداران نظام سلطة غرب با اسلام كه از سال 2011 و با جنجال‌آفريني كشيش هتاك آمريكايي و سوزاندن قرآن كريم آغاز شده، و با اهانت نظاميان آمريكايي در افغانستان به اين كلام الهي وارد مرحله جديدي گرديده بود، اينك با اهانت دوباره يك كشيش آمريكايي نسبت به ساحت مقدس قرآن كريم، بار ديگر وارد مرحلة تازه‌اي شده است.

ترس استکبار جهاني از موج بيداري اسلامي که اخيراً در کشورهاي اسلامي با الگوبرداري از انقلاب اسلامي ايران شکل گرفته، موجب شده است تا گمان كنند كه مي‌توانند با حربه‌هاي سخيف همچون آتش زدن قرآن کريم، چهره اسلام را در جهان مخدوش نموده و از اين راه سدي در برابر جان‌هاي شيفته‌اي که تشنه حاکميت اسلام و ارزش‌هاي بزرگ آن در جهان هستند ايجاد کنند؛ غافل از اينکه طبق سنت اصيل الهي، نور خدا همواره می درخشد. اين اقدام شيطاني، يك بار ديگر اين واقعيت را به اثبات رساند كه كفر جهاني هيچ شناختي از قدرت معنوي اسلام و كتاب آسماني‌اش ندارد وگرنه هرگز به چنين حربه‌ي رذيلانه‌اي رو نمی آورد. بدون شک قرآن‌سوزي كفر جهاني نشانه‌ي یاس از غلبه بر بيداري اسلامي منطقه است. با اينكه دولتمردان آمريكايي عادت كرده‌اند كه هميشه پس از مشاهده طوفان خشم جهان اسلام، با عذرخواهي تصنعي از مسلمانان، بر اقدام بزدلانه خود سرپوش بگذارند؛ اما امت اسلام با بيداري بي‌نظير خود، مانند هميشه به آنان اجازه نخواهند داد كه از توطئه‌هاي خود بهره‌اي ببرند.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از امت واحده اسلامي مي‌خواهد تا با هوشياري و حضوري مداوم و آگاهانه در صحنه، سد راه اينگونه تهاجمات برنامه‌ريزي شده باشند و بار ديگر همچون گذشته، بر لزوم عكس‌العمل هوشيارانه ملت‌هاي مسلمان و دولت‌هاي اسلامي در برابر اين تهاجم سخيف از سوي دشمنان اسلام، تأكيد مي‌ورزد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا